" Kebajikan Jana Akhirat Bahagia.."

Saturday, May 16, 2009

Majlis Penerangan & Penyampaian Sijil BAKKEM

Antara juadah yang dihidangkan kepada Ahli BAKKEM yang hadir pada petang tersebut.
Gambar Warga BAKKEM yang sempat dirakamkan selepas majlis tamat..(Duduk dari kiri: Puan Norizam, Puan Fatimah,Puan Norliah,Puan Mesah,Puan Fatimah,Puan Wan Yah dan Puan Hanisah).(Tengah dari kiri: Puan Noraziah,Puan Hasliza, Puan Siti Salmah,Puan Nor Azian,Puan Hafizah,Encik Ainurazzam dan Encik Rosli).(Berdiri belakang dari kiri:Encik Mansuruddin, Encik Mohamad Kamal, Encik Ahmad Akmal, Encik Azizul dan Encik Musa).

Sebahagian daripada warga BAKKEM sedang menikmati minum petang yang telah disediakan.
Jamuan ringan selepas majlis selesai..
Encik Azizul Bin Ahmad Shafawi, AJK BAKKEM bersama Sijil Keahlian yang diterima..Masih terdapat beberapa orang Ahli BAKKEM yang menerima Sijil Keahlian,tetapi tidak dapat dirakamkan kerana waktu itu kamera sudah padam( kehabisan bateri)..Maaf yee..
Puan Mesah Binti Hj.Yaacob
Puan Fatimah Binti Mamat
Encik Ahmad Akmal Bin Mahyudin
Encik Musa Bin Awang
Puan Fatimah Binti Daud (Nenda kami) sedang menerima Sijil Keahlian daripada Bonda (anak) beliau. Encik Ainurazzam Bin Mohd Habib, AJK merangkap Juru Audio Tetap BAKKEM sedang menerima Sijil Keahlian daripada Pengerusi BAKKEM
Bonda kami, Bendahari BAKKEM menerima sijil keahlian daripada Pengerusi.
Puan Noraziah Mamat, Setiausaha BAKKEM menerima Sijil Keahliannya daripada Bonda.
Tuan Pengerusi BAKKEM menyampaikan Sijil Keahlian kepada Timbalannya.
Encik Rosli Bin Mamat selaku Pengerusi BAKKEM menerima Sijil Keahlian BAKKEM disampaikan oleh Bonda kami, Hajjah Wan Yah Binti Wan Nik.
Persembahan nasyid dari anak-anak BAKKEM...Not bad laa..
Antara ahli-ahli BAKKEM yang telah mendaftar hadir mendengar penerangan dan bakal diberi Sijil Keahlian daripada pihak BAKKEM.

Penerangan terperinci daripada Timbalan Pengerusi BAKKEM, Encik Mohamad Kamal Bin Mamat bagi ahli yang masih belum jelas mengenai BAKKEM.

Encik Rosli Bin Mamat, Pengerusi BAKKEM sedang menyampaikan ucapan dan penerangan mengenai BAKKEM yang telah ditubuhkan.

Ucapan alu-aluan daripada Pengacara Majlis (MC) En. Mansuruddin Mohd Ibrahim.

No comments:

Post a Comment